2 comments on “8 lat mineło…

  1. Po części wiem co czujesz. Po części, bo każdy przeżywa to trochę inaczej.
    Jako 10 letnie dziecko starciłem matkę (zmarła na raka mózgu) a gdy miałem 17 lat w wypadku zginął mój ojciec. Jako jeszcze szczeniak zostałem zupełnie sam. Długo trwało nim się z tym wszystkim oswoiłem. Jednak zawsze pocieszała mnie myśl, że kiedyś jeszcze ich zobaczę.
    “Nie dziwcie się temu, ponieważ nadchodzi godzina, w której wszyscy w grobowcach pamięci usłyszą jego głos 29 i wyjdą: ci, którzy czynili to, co dobre, na zmartwychwstanie życia; ci, którzy się dopuszczali tego, co podłe, na zmartwychwstanie sądu.”
    (Jana 5:29,29)

Leave a Reply

